Bli medlem?

Takk for at du tar deg tid til å gjøre dette, det tar noen minutter for deg men gjør arbeidet til medlemsansvarlig i klubben mye lettere.

1. Gå inn på Minidrett.
  2. Logg inn om du har bruker, eventuelt registrer deg
  3. Fyll inn nødvendige data, du trenger å ha telefonen din for å få tilsendt engangskode.
  4. Når du er logget inn, trykk på medlemskap oppe til høyre på menylinjen.
  5. Trykk Finn ny klubb og søk «Sør-Varanger rideforening», og deretter søk medlemskap.
  6. Gå tilbake til profil og legg til nødvendig info, bilde eller for å endre noe.
  7. Når medlemsansvarlig har godtatt forespørselen(kan ta noen dager), logg inn å gå på medlemskap og trykk på klubben. Det vil da komme opp en boks på høyre side. Trykk på detaljer som står rett framfor Sør-Varanger Rideforening og svar på de spørsmål som du kan. Noe kan KUN klubben fylle inn og er derfor grå eller går ikke å svare på.
  8. Om dere er flere i familien skal alle registreres bruker på og legges sammen ved å trykke på legg til familie i boksen til høyre når du er på profilen din.  Du blir da bedt om å søke opp det andre familiemedlemmet på mailadressen dens.

Medlemskontingenten ligger på 400 kr uansett type medlemsskap og må overføres til 4750 46 49497 og markeres med navn på ev. alle familiemedlem.

Alle husstander for tilsendt Hestesport, medlemsbladet fra NRYF ca. 6 ganger i året. Barn og unge tom fylte 12år er forsikret gjennom medlemskapet gjennom Norges Rytterforbund.